Moją drugą pasją w życiu zaraz po sprzedaży jest projektowanie i prowadzenie szkoleń. Programy szkoleniowe zawsze przygotowuję w odpowiedzi na zdiagnozowane wcześniej potrzeby klienta oraz uczestników szkolenia, zgodnie z Metodologią Szkoleń Efektywnych Biznesowo (Metodologia SEB).
Szkolenia sprzedażowe projektuję i prowadzę z uwzględnieniem 3 form (do uzgodnienia):
- w formule „face to face” (szkolenie stacjonarne),
- w formule blended-learning (połączenie szkolenia stacjonarnego z e-learningowym),
- w formule e-learning (szkolenie z wykorzystaniem Internetu i platformy e-learning).
Obszary szkoleniowe:
- Nowoczesne techniki sprzedaży, w tym m.in.:
- Rozmowa sprzedażowa.
- Badanie potrzeb klienta.
- Oferta handlowa odpowiedzią na potrzeby klienta.
- Finalizacja sprzedaży – techniki zamykania.
- Sprzedaż relacyjna.
- Trudne sytuacje w obsłudze klienta, w tym m.in.:
- Metody uchylania zastrzeżeń klienta.
- Asertywny handlowiec vs. klient agresor.
- „NIE” dla manipulacji klienta.
- Komunikacja jako narzędzie sprzedaży, w tym m.in.:
- Komunikacja jako fundament do tworzenia relacji.
- Bariery komunikacyjne.
- Typologia klienta – czyli jak rozmawiać z poszczególnymi typami klienta.
- Narzędzia IT podnoszące efektywność handlowca.
- Standardy jakości i obsługi klienta.
- Szkolenia produktowe dla działów sprzedaży.
Prowadzę również audyty:
- Badanie poziomu wiedzy pracowników (znajomość produktów, usług, procedur, egzamin wstępny dla nowych pracowników, itp.).
- Badanie poziomu satysfakcji klientów.
- Badanie jakości obsługi klientów – Badanie Tajemniczego Klienta.
- Badanie poziomu przestrzegania standardów obsługi klienta.
Zapraszam także na firmową stronę internetową: www.notionis.pl.