Metoda Benjamina Franklina to alternatywna nazwa dla bilansowego zamknięcia sprzedaży. Skąd wzięła się taka nazwa? Na czym polega? Kiedy można ją zastosować i czy jest efektywna? Spróbuję ją dzisiaj nieco przybliżyć.
Sie 13
Model AIDA – klucz do efektywnej sprzedaży
Model AIDA to jedna ze skuteczniejszych technik marketingowych. Służy on do prezentowania produktu lub usługi i przyciągania uwagi klientów. Opisuje 4 etapy, przez jakie przechodzi klient w procesie zakupowym: od zwrócenia uwagi na dany produkt do do...
Cze 01
Jak przygotować szkolenie sprzedażowe? – Case Study
Tym razem chciałabym w oparciu o realny case przedstawić Wam: "Jak przygotować szkolenie sprzedażowe?". Stosunkowo niedawno projektowałam szkolenie dla małej firmy zajmującej się sprzedażą produktów z branży budowalnej, ponieważ odnotowano w nim post...